Search

כ-10 ישראלים שוהים בבידוד על ספינת התענוגות ביפן בה התגלו נדבקים בקורונה - ישראל היום

כ-10 ישראלים שוהים בבידוד על ספינת התענוגות ביפן בה התגלו נדבקים בקורונה - ישראל היום

למעלה מ- 3700 נוסעי ספינת תענוגות שעגנה ביפן נמצאים בבידוד לאחר שלפחות עשרה מהמפליגים אותרו, לאחר בדיקות, כנדבקים בנגיף הקורונה. בין נוסעי הספינה ישנם למעלה מעשרה ישראלים, שיחד עם אלפי הנוסעים צפויים להיות בבידוד זמן המוערך כבין שבוע לשבועיים. בהונג קונג מתרחש במקביל מקרה דומה שבו נמצאים בבידוד כ-1700 נופשים, וגם שם ישנם, ככל הנראה, עשרות נדבקים.

אל ספינת התענוגות Diamond princess שהגיעה שלשום ליפן בתום שיט של שבועיים, הוזעקו רופאים לאחר שהתגלה בכלל כי אדם מהונג קונג שהפליג בה לפני למעלה מחודש, נדבק בנגיף. נכון לעכשיו ידוע על עשרה נדבקים מבין 2600 נופשים ו-1000 אנשי צוות. אף אחד מהנדבקים אינו במצב קשה, אך לאלפי הנופשים צפוי זמן רב בבידוד. 

לפי הדיווחים בתקשורת היפנית, מרבית נוסעי הספינה הם פנסיונרים, בשנות השישים והשבעים לחייהם. בין הנדבקים שאותרו עד כה אמריקאים, אוסטרלים, יפנים ואיש צוות פיליפיני. הם, כמובן, לא נמצאים על הספינה ופונו במהרה לבתי החולים. מהשלטונות היפניים נמסר כי מצבם טוב והם מטופלים.  

שר הבריאות היפני ניסה להרגיע את המצב הנפיץ גם כך ואמר לכלי התקשורת: "אנחנו נדאג בצורה הכי יעילה שאפשר לבריאות הנוסעים ואנשי הצוות. נעשה כל מאמץ למנוע את התפשטות הנגיף. הבידוד יימשך קרוב לשבועיים כיוון שזהו זמן הדגירה המקסימלי של הווירוס". 

נוסעי הספינה אינם מנותקים מהעולם ובחברת הספנות העניקו להם שירותי טלפון ואינטרנט ללא תשלום כדי שיוכלו להישאר בקשר עם בני משפחותיהם וחבריהם. "בהתחלה נתנו לנו להסתובב בספינה ולהשתמש באטרקציות שלה", סיפרו חלק מהם לכלי תקשורת וסוכנויות הידיעות ברחבי העולם, "אך כעת התבקשנו לא לצאת מהחדרים, לא להסתובב בסיפון, לא בבריכה ולא במסעדות". 

Let's block ads! (Why?)



2020-02-05 08:33:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzMwODg50gEA?oc=5
CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzMwODg50gEA

Bagikan Berita Ini

0 Response to "כ-10 ישראלים שוהים בבידוד על ספינת התענוגות ביפן בה התגלו נדבקים בקורונה - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.