Search

יעל גרמן מסבירה למה החליטה לפרוש מהפוליטיקה - סרוגים

יעל גרמן מסבירה למה החליטה לפרוש מהפוליטיקה - סרוגים

יעל גרמן מסבירה למה החליטה לפרוש מהפוליטיקה

  (צילום: מרים אלסטר\ פלאש90)

חברת הכנסת יעל גרמן מכחול לבן, שהודיעה אתמול (ראשון) על החלטתה לפרוש מהחיים הפוליטיים, פרסמה הבוקר פוסט קצר בחשבון הפייסבוק שלה בו שמה קץ לשמועות והסבירה על המצב הרפואי בגינו קיבלה את ההחלטה.

גרמן סיפרה: "לפני כשבוע עברתי אירוע מוחי קל. אני נמצאת בתקופת התאוששות ושיקום וחשבתי שאין לי את הכוח והאנרגיה הנחוצים להמשך העבודה בכנסת, במיוחד לאור האתגרים הצפויים. לכן החלטתי לפנות את מקומי לבא אחריי ברשימה, כדי שיוכל להקדיש את מה שראוי וצריך להקדיש כחבר כנסת".

עוד באותו נושא

בשל מצבה הבריאותי: ח"כ יעל גרמן התפטרה מהכנסת


גרמן שיתפה בתחושותיה ואמרה: "אני עוזבת עם הרגשת סיפוק על עבודה ציבורית אמיתית וחסרת אינטרסים זרים ומקווה שלאחר שאתאושש אמצא את המקום ממנו אמשיך לקחת חלק במאבקים הציבוריים החשובים הצפויים לנו ובעיקר במאבק על שמירת הדמוקרטיה שלנו".

כאמור, אתמול- יממה לפני השבעת הכנסת ה-23- הודיעו ביש עתיד כי חברת הכנסת מהמפלגה, יעל גרמן, החליטה להתפטר בשל מצבה הבריאותי. במקומה ייכנס הבא אחריה ברשימה, עידן רול מקום 34 בחוסן לישראל.

גרמן, כיהנה כשרת הבריאות במשך שנה וחצי, והייתה חברה בוועדת הפנים והגנת הסביבה ובוועדת חוק, חוקה ומשפט. בעבר עמדה בראשות העיר הרצליה.

עוד באותו נושא

גרמן על הרב טאו: "כמו הפרוטוקולים של זקני ציון"


יו״ר יש עתיד, יאיר לפיד אמר: "אין לוחמת כיעל גרמן. שותפה לדרך ולעשייה, דוגמא ומופת לנבחרת ציבור. מאחל לה בריאות וכוח, עוד נראה אותה ממשיכה בעשייתה למען הציבור".

גרמן הסבירה כי "לאור מצבי, לא אוכל להקדיש מעצמי כפי שאני רגילה וכפי שהתפקיד שלנו בכנסת דורש, לכן אני מגישה את התפטרותי מהכנסת, ומאפשרת לכוח צעיר וחדש לתפוס מקומי ולמשוך בעגלה שלנו".

Let's block ads! (Why?)



2020-03-16 07:27:31Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMi5gFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvNDMwMzg4LSVENyU5OSVENyVBMiVENyU5Qy0lRDclOTIlRDclQTglRDclOUUlRDclOUYtJUQ3JTlFJUQ3JUExJUQ3JTkxJUQ3JTk5JUQ3JUE4JUQ3JTk0LSVENyU5QyVENyU5RSVENyU5NC0lRDclOTQlRDclOTclRDclOUMlRDclOTklRDclOTglRDclOTQtJUQ3JTlDJUQ3JUE0JUQ3JUE4JUQ3JTk1JUQ3JUE5LSVENyU5RSVENyU5NCVENyVBNCVENyU5NSVENyU5Q9IBAA?oc=5
52781861374679

Bagikan Berita Ini

0 Response to "יעל גרמן מסבירה למה החליטה לפרוש מהפוליטיקה - סרוגים"

Post a Comment

Powered by Blogger.