Search

משה איבגי הורשע במעשה מגונה וזוכה משאר האישומים - מעריב

משה איבגי הורשע במעשה מגונה וזוכה משאר האישומים - מעריב

בית משפט השלום בחיפה הרשיע היום (חמישי) את השחקן משה איבגי, בעבירה של מעשה מגונה, אולם זיכה אותו משני אישומים נוספים מחמת ספק. איבגי הואשם בשלוש עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית כלפי שלוש נשים. כתב האישום המקורי כלל אישום רביעי - וחמור יותר - של מעשה מגונה באישה רביעית, שטענה שהוא הפתיע אותה, תקף אותה מאחור והכניס לה יד לחולצה. אלא שהיא סירבה להתייצב בבית המשפט חרף הפצרות הפרקליטות, ולכן הפרקליטות נאלצה לחזור בה מהאישום והוא בוודאי יזוכה ממנו.

הסעיף בו הורשע איבגי נוגע לתקרית בתיאטרון מ-2013, אז פגע בג'. על פי כתב האישום, טרם תחילת ההצגה, ביקש איבגי מג' שתביא לו כסא. לאחר שהתיישב עליו, הוא אחז בידה, שאל אותה איפה היא גרה ואמר לה שיבוא לבקר אותה. בתגובה אמרה לו ג' כי הוא נשוי וכי היא בגיל של בתו. 

בהמשך, ביקש איבגי מג' שתחבקו והיא טפחה לו על השכם. בשלב זה, הוא משך אותה לכיוונו, דדחף את ראשו לחזה ומישש אותו בידו. כל זאת ללא הסכמתה החופשית שך ג' ולשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים. 

פרקליטו, של איבגי, עו"ד כרמל מיכאל, אמר בעקבות הכרעת הדין, כי "אחרי חקירה שנמשכה כמעט ארבע שנים, ביהמ"ש זיכה את איבגי משלושה אישומים חמורים והרשיע אותו באישום שאאמלא היה מדובר באיבגי, הוא לא היה מגיע לבית המשפט. אנחנו צריכים ללמוד את הכרעת הדין".

Let's block ads! (Why?)



2020-01-09 11:27:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMGh0dHBzOi8vd3d3Lm1hYXJpdi5jby5pbC9uZXdzL2xhdy9BcnRpY2xlLTc0MDE3MdIBMmh0dHBzOi8vbS5tYWFyaXYuY28uaWwvYW1wL25ld3MvbGF3L0FydGljbGUtNzQwMTcx?oc=5
52781761068433

Bagikan Berita Ini

0 Response to "משה איבגי הורשע במעשה מגונה וזוכה משאר האישומים - מעריב"

Post a Comment

Powered by Blogger.